Historia SFA w skrócie: ponad 65 lat istnienia i poprawiania jakości życia zwykłych ludzi

Od ponad 65 lat, ambicją firmy SFA jest umożliwienie każdemu łatwej instalacji wyposażenia sanitarnego łazienek i kuchni, w dowolnym miejscu i bez konieczności przeprowadzania skomplikowanych prac remontowych. Przez ten czas staliśmy się światowym liderem w branży i zaufały nam miliony klientów na całym świecie. Począwszy od 1958 roku, kiedy to jako pierwsi przedstawiliśmy światu innowacyjny rozdrabniacz SANIBROYEUR SFA®, nasi inżynierowie nieustannie prowadzili badania i prace nad ulepszaniem naszych produktów. To dzięki temu, nasza firma kojarzona jest z jakością i wysokim poziomem technologicznej innowacji i niezawodności. Nasze produkty spełniają najbardziej rygorystyczne międzynarodowe wymogi i oczekiwania klientów na całym świecie.

Dzisiaj SFA posiada doświadczenie w 4 uzupełniających się nawzajem obszarach:

  • Produkty i rozwiązania do uzdatniania wody
  • Pompy i przepompownie do użytku komercyjnego
  • Pompy i pomporozdrabniacze domowe
  • Brodziki i kabiny prysznicowe, wanny z hydromasażem i wyposażenie domowego spa

Odwiedź stronę grupy SFA, aby szczegółowo poznać naszą firmę oraz jej:

   historię i wartości

   światy i obszary specjalizacji

   zobowiązania w zakresie CSR

Możesz również zapoznać się z naszą polityką HR, najnowszymi wiadomościami, komunikatami prasowymi oraz poznać wszystkie nasze oddziały na świecie.

Od 1958 do dzisiaj

1958

Powstanie firmy SFA i pierwszego na świecie pomporozdrabniacza /  

Przejęcie firmy Europelec 

1970

SFA rozszerza swoją sprzedaż na całą Europę i Amerykę Północną

1978

Pierwsza kampania telewizyjna

1988

Przejęcie firmy Kinedo

1990

Rozpoczęcie certyfikacji ISO naszych fabryk

1993

Marka Grandform dołącza do grupy SFA

2019

Przejęcie firmy ZehnderPumpen

2020

Przejęcie firmy Aquasystem and Format /

Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej

2021

Fuzja Grandform i Kinedo

2022

Uruchomienie SFA Enviro

Otwarcie 2 nowych oddziałów w Wietnamie i Indiach

2023

Otwarcie nowego oddziału w Koreii Południowej

1958

Powstanie firmy SFA i pierwszego na świecie pomporozdrabniacza /  

Przejęcie firmy Europelec 

1970

SFA rozszerza swoją sprzedaż na całą Europę i Amerykę Północną

1978

Pierwsza kampania telewizyjna

1988

Przejęcie firmy Kinedo

1990

Rozpoczęcie certyfikacji ISO naszych fabryk

1993

Grandform dołącza do grupy SFA

2019

Przejęcie firmy ZehnderPumpen

2020

Przejęcie formy Aquasystem and Format /

Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej Grupy SFA

2021

Fuzja Grandform i Kinedo

2022

Uruchomienie SFA Enviro

Otwarcie 2 nowych oddziałów w Wietnamie i Indiach

2023

Otwarcie nowego oddziału w Koreii Południowej

Kluczowe elementy, które wyróżniają SFA Group

NASZ CEL:

Tworzenie i produkcja domowych i profesjonalnych rozwiązań wszędzie tam gdzie płynie woda.

NASZA WIZJA I AMBICJE:

Opierając się na doświadczeniu w zakresie produkcji i projektowania pomp i wyposażenia sanitarnego, chcemy sprawiać aby korzystanie z naszych produktów wprowadzało naszych klientów w dobre samopoczucie.

NASZA POZYCJA NA ŚWIECIE:

Międzynarodowa Grupa, producent i dostawca wszechstronnych i innowacyjnych rozwiązań. Jakość i niezawodność za rozsądne pieniądze.

Pomysłowość: kluczowa część naszego DNA

Znak rozpoznawczy Grupy SFA. Wartość ta łączy w sobie kreatywność, pragmatyzm i spryt, obejmując naszą zdolność do identyfikowania i oferowania prostych, ale przełomowych rozwiązań. Pomysłowość to rodzaj intelektualnej sprawności, której przykładem jest nasza Grupa. Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, system powietrza w balneoterapii i nasze systemy natryskowe to tylko kilka przykładów.

SFA Group i jej wartości

65 lat historii naszej Grupy pozwoliło jej stać się tym, czym jest dzisiaj i pielęgnować swoją wizję przyszłości opartą na fundamentach wartości, które tworzą nasze DNA. Te wartości są silne i żyją w naszej codziennej pracy.

INNOWACYJNOŚĆ: tworzymy inteligentne rozwiązania

Nasza pomysłowość jest kluczem do naszego sukcesu. Kreatywnie rozwiązujemy złożone wyzwania, które stawia nam rynek i opowiadamy się za rozwojem nowatorskich rozwiązań. Z «Możesz. Gdziekolwiek." Naszą naczelną zasadą jest to, że zachęcamy się nawzajem do poszerzania naszych umiejętności i pozostajemy otwarci na rozwój i ciągłe doskonalenie. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły, angażujemy się w badania, podejmujemy ryzyko w celu znalezienia innowacyjnych podejść do rozwiązywania problemów oraz dzielimy się naszą wiedzą i umiejętnościami, aby wspólnie się rozwijać.

PROSTOTA: dbamy o prostotę

We wszystkim, co robimy, kładziemy nacisk na prostotę. Naszym celem jest opracowywanie rozwiązań, które skutecznie radzą sobie ze złożonymi wyzwaniami, a jednocześnie są łatwe do zrozumienia i zastosowania. Wiemy, że przejrzystość i prostota są kluczowe. Prostota wymaga również jasnej komunikacji. Wierzymy w otwartą i bezpośrednią komunikację, w której wszystkie strony mogą łatwo zrozumieć wymieniane informacje.

KOMFORT: zapewniamy komfort życia ludziom

Koncentrujemy się na wysokiej jakości, niezawodnych i trwałych produktach, które zmieniają życie ludzi. Zależy nam na zachowaniu integralności naszych produktów oraz zapewnieniu komfortu i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników. Wywiązujemy się z naszych zobowiązań i komunikujemy się w sposób przejrzysty z naszymi interesariuszami.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ: troszczymy się o ludzi i planetę

Nasza odpowiedzialność wykracza poza naszą organizację. Dbamy o dobro i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz kultywujemy integracyjne środowisko, które ceni różnorodność. Naszym celem jest poszukiwanie informacji zwrotnych i reagowanie na nie w celu ciągłego doskonalenia. We wszystkim, co robimy, bierzemy pod uwagę konsekwencje społeczne i środowiskowe i pracujemy nad uczynieniem społeczeństwa i środowiska lepszym miejscem.